Check with seller TECHNICAL SUPPORT – SEA LANGUAGE (DELL – SEA) Nhà Bè
- Location: Khu Công Nghiệp Hiệp Phước, Xã Hiệp Phước, Huyện Nhà Bè, Thành phố Hồ Chí Minh, Nhà Bè, Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc - phone. -Responds to customer technical problems/issues related to hardware and networking via - Uses troubleshooting techniques and tools to identify products that are defective and follow - solutions to correct failures. - Assists customers by diagnosing problems and providing resolutions for technical service. - guidelines in issuing service calls/contacts. - Applies Diagnostic techniques to identify problems, investigate causes and recommend - Advises/educates customers within procedural guidelines to ensure a complete solution to - their technical or service questions. - Identifies, researches and provides input on unique or recurring customer problems. - implementation. - Remains knowledgeable of Client’s product line, policies, and procedures. - Knowledge in how to interact with a Microsoft Windows Operative Systems and Basic - Monitors and tracks issues to ensure accurate resolution. - Internet Tools. - Focuses on delivering a positive customer experience according to standards. - May be involved in revenue generation activities with current customers. - Document problems in the support solution database for diagnostics and solution - Reviews and distributes pertinent cross-functional information. Escalates more complex customer technical issues to senior level support Quyền lợi được hưởng - Gross Income – Ringgit Malaysia: 4100RM – 5000RM + 200RM (housing allowance) - Gross Income – VND: 22.000.000VND – 27.000.000VND + 1.000.000VND ( housing allowance ) - Medical /Dental coverage upon onboarding - Gross Income – USD: $980 - $1189 + $47 ( housing allowance ) - Gym membership subsidy (post probation period) - 30 days annual leave - Company will pay flight ticket Yêu cầu kỹ năng - Able to communicate effectively with customers in a friendly and polite manner by following to processes - Good at solving problems - Good at English (4 skills) - Bachelor Degree - Must have technical support background (at least 1 year) - Willing to relocate to Malaysia but will work in Vietnam temporarily max of 6 months or until EP has been processed - Ability to work under high pressure - Working time: 9:00 – 18:00 (Mon-Fri)
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
TỔNG ĐÀI VIÊN NHẮC PHÍ (B1)Nhân viên Chuyên viên - Nhà Bè (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Call nhắc nhở khách hàng về số tiền thanh toán các khoản vay - Data kh có sẵn, hệ thống tự động call - Theo dõi và đôn đốc khách hàng thanh toán đúng hạn như lời hứa - Nhắc phí đóng tiền chưa đến hạn và quá hạn 1 - 30 ngày. - Hướng ...
-
CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR - SHOPEENhân viên Chuyên viên - Nhà Bè (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Hỗ trợ Giám đốc Dịch vụ Khách hàng (CSM) trong việc đạt được các mục tiêu kinh doanh. - Quản lý các hoạt động hàng ngày trong nhóm dịch vụ khách hàng bao gồm báo cáo quy trình, kiểm tra chất lượng và nhu cầu nhân sự. - Xây dựng tinh...
-
CHĂM SÓC KHÁCH HÀNGNhân viên Chuyên viên - Quận 12 (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc -PHỤ TRÁCH CÔNG VIỆC THUỘC MẢNG CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG CHO CÔNG TY NHƯ CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG CŨ VÀ TELESALES KHÁCH HÀNG MỚI - BÁO CÁO TÌNH HÌNH HOẠT ĐỘNG HẰNG NGÀY CHO CẤP TRÊN - THỰC HIỆN MỘT SỐ CÔNG VIỆC KHÁC THEO SỰ PHÂN CÔNG CỦA CẤP TR...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)