Check with seller Quận 1 _ Quản Lý Cửa Hàng (Tiếng Nhật N2 / Thực Phẩm) _ 19615KD
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc Thời gian làm việc: Làm việc theo ca: 8:00 - 23:00 (đáp ứng 8 tiếng / ngày) Nghỉ 6 ngày / tháng Quản lý các hoạt động của cửa hàng và trao đổi với nhân viên ở trụ sở chính - Cung cấp dịch vụ cho khách hàng - Quản lý nhân viên trong cửa hàng - Phản hồi yêu cầu từ khách hàng - Quản lý kho và lập kế hoạch bán hàng - Chế biến thực phẩm (Không yêu cầu kỹ năng nấu nướng, có hướng dẫn) - Đào tạo nhân viên - Báo cáo và họp với các nhân viên ở trụ sở chính - Hỗ trợ công tác thành lập cửa hàng mới (Trong tương lai gần) Yêu cầu kỹ năng - Kinh nghiệm with làm việc tại các cửa hàng về thực phẩm hoặc nhà hàng của Nhật (Vd: bánh kẹo, cà phê,..) ở Việt Nam hoặc part-time ở Nhật - Tiếng Nhật tương đương N2 - Sẵn sàng học hỏi và hiểu được tiêu chuẩn về dịch vụ của Nhật - Có thể làm việc theo ca
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Digital Marketing Specialist (HCMC)Nhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc Assist in developing and implementing marketing strategies to attract customers to company website, online presence and promote product fan page/Instagram/LinkedIn/You Tube. Analyze online statistics and identifies areas to optimize o...
-
Senior Digital Acquisition SpecialistNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc At Topica, our mission is to make education accessible to everyone and enable lifelong learning. We’re a multidisciplinary team that’s passionate about creating products that improve people’s lives. We believe our growth would come by...
-
Key Account Technical Services ManagerNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc Responsibility Provides and follow up the success protocol to achieve target of technical service. Support and advices shrimp culture knowledge for our customers to be sustainable shrimp farming. Expected results: Customers satisfacti...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)