Check with seller Quality Assurance Specialist (Customer Service, Telesales)
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc Propose training plan, coaching and implement staff performance evaluation Evaluate call quality of Phone Verification, Customer Service and Telesales staff. Give suggestions about new changes and improvements for training materials Propose solutions and recommendations to improve and enhance the quality of customer care for line manager to minimize risks and errors. Training staff to improve call quality and customer service of the company Write processing procedures for Customer Care programs Track and report the working results of the teams daily or monthly Running training sections for new employees Prepare call quality report of employees by daily, weekly, monthly and other relevant reports if required Analysis campaign reports of the department Other tasks will be assigned if any Quyền lợi được hưởng Chế độ bảo hiểm Du Lịch Chế độ thưởng Chăm sóc sức khỏe Đào tạo Tăng lương Nghỉ phép năm Yêu cầu kỹ năng Good command of English, both in speaking and writing Bachelor Degree or College Degree in Business Management, Banking/Finance or other related fields. Experienced in training and coaching. At least 1-2 years experience in QA/QC for call center, bank or finance company. Good at logical thinking and problem-solving skill Experienced in image editing - Photoshop is a plus Good communication and inspiration for employees.
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
CHUYÊN VIÊN KIỂM SOÁT CHẤT LƯỢNG CUỘC GỌINhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc Đào tạo nhân viên nhằm nâng cao chất lượng cuộc gọi và dịch vụ khách hàng của Công ty. Đánh giá chất lương cuộc gọi của nhân viên Thẩm định, Chăm sóc khách hàng và Telesales. Lập kế hoạch đào tạo, huấn luyện và đánh giá nhân viên Đào ...
-
HR Leader (Tuyển Mass Sale)Nhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc Thực hiện đánh giá, quản lý thông tin ứng viên trên hệ thống của công ty; Thực hiện phỏng vấn, đánh giá, lựa chọn ứng viên phù hợp và đàm phán trực tiếp với ứng viên; Tham gia xây dựng kế hoạch tuyển dụng và tổ chức tuyển dụng cho các...
-
Nhân Viên Telesales Tại Văn PhòngNhân viên Chuyên viên - Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Data công ty cung cấp sẵn, việc của các bạn là tìm khách hàng trên danh sách tiềm năng và chốt sales, kĩ năng chốt sales mình sẽ hỗ trợ các bạn. - Chăm sóc và duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng. - Nắm bắt nhanh tâm lý khách ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)