Nhân viên trợ lý kế toán tìm việc nhanh 24h Thành Phố Hồ Chí Minh - Hà Nội

Check with seller Nhân viên trợ lý kế toán Quận 1

Published date: 09/03/2023
  • Location: 28 Mạc Đĩnh Chi, Phường Đa Kao, Quận 1, Quận 1, Hồ Chí Minh, Viet Nam

Mô tả công việc Duration: 12 months (from 15 Apr 2022 to 14 Apr 2023) Report to: Accountant / Board of Directors Roles and Responsibilities: Accounts Payables responsibilities + Review and verify employee claims, vendor invoices against company policies and tax requirements. + Tracking payment of outsources + Bank transaction + Record company expense + Other issues Accounts Receivables responsibilities + Prepare and issue Service Invoice/Minutes of Acceptance + Issue Red Invoice + Follow account receivables and push Client make payment on time + Make sales report (at middle and end of month) + Other issues Tax and corporate + Prepare and online submit monthly, quarterly and annual tax declaration; making financial statements, tax finalization + Prepare VAT report, PIT, CIT, FCT (if have) + Other Accounting issues Internal Report + Cash in/out flows + Revenue/expense/profit Other QS relevant tasks + Check, circulate, make liquidation contract + Update and manage QS quotation on system Other task as Accountant/ BOD required and support general activity of company Contact information Ms. Duyen Email: [email protected] Title: NAME – ACCOUNTANT ASSISTANT Quyền lợi được hưởng Quyền lợi được hưởng (Benefits): + Đi du lịch hàng năm (1 hoặc 2 lần) (Travelling) + Khám sức khỏe định kỳ (Health Check) + Đào tạo về kỹ năng mềm cho nhân viên (Training) + Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế (Social Insurance) + Thưởng lễhàng năm (Bonus) + Nghỉ phép hàng năm (Annual Leave) Yêu cầu kỹ năng Job requirements + Ability to assess priorities and operate in a flexible manner in order to meet the dynamic needs of the company + Experience 1-2 years + Attention to and precision with detail, comfort with cost, data. + College’s degree or Bachelor degree or equivalent in Accounting or Auditing or relevant field in professional business environment, or equivalent + Demonstrated experience in using computer-based tools including electronic mail, word processing, spreadsheet, and database products + Ability to work independently and process quickly, independently prioritizing work activities + Possess “can do” attitude, willing to work as part of the team, work hard and play hard, carefulness and attention to detail + Strong analytic and communication (oral and written) skills necessary + Knowledge of MS Project, Excel, and PowerPoint. + English: intermediate level. Key Performance Indicators: + Well manage deadlines, work independently to carry out the task and meet deliverable expectation + Well organization, careful and detail oriented + Excellent communication skill with all staff members, suppliers and clients. + To be willing to support / help colleague in the company as team spirit. + Identifying and raising issues/ reporting all hazards + Give advice to BOD about company policies + Well update Circulars, Laws (Finance) + Good at filing documents + Well presented, professional and present a good image for the company

Contact seller Share

Useful information

  • Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
  • Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
  • Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
  • This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"

Related listings

  • Nhân viên IT - Hỗ trợ Kĩ thuật
    Nhân viên IT - Hỗ trợ Kĩ thuật
    Nhân viên Chuyên viên - Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller

    Mô tả công việc - Phát triển website và phát triển các tính năng website (plugin, module) theo yêu cầu của khách hàng dưới sự hướng dẫn và đào tạo của Leader. - Thiết kế và quản lý hệ thống server của công ty dưới sự chỉ đạo của leader hoặc người chị...

  • Quản Lý Nghiệp Vụ Nhà Hàng Làm Việc Tại Quận Tân Phú
    Quản Lý Nghiệp Vụ Nhà Hàng Làm Việc Tại Quận Tân Phú
    Nhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller

    Quyền lợi được hưởng - Lương x2 nếu làm việc vào ngày Lễ, x3 nếu làm việc vào ngày Tết. - Lương thỏa thuận theo năng lực, trình độ - Có thưởng thêm Tết - Được ký HDLD đầy đủ và có BHYT , BHXH, có ngày phép theo đúng qui định Yêu cầu kỹ năng Đã có kin...

  • Chuyên Viên Bán Sản Phẩm Cho Vay Thế Chấp - Hồ Chí Minh, Cần Thơ, Đà Nẵng, Đồng Nai
    Chuyên Viên Bán Sản Phẩm Cho Vay Thế Chấp - Hồ Chí Minh, Cần Thơ, Đà Nẵng, Đồng Nai
    Nhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller

    Quyền lợi được hưởng Thu nhập hấp dẫn, lương thưởng cạnh tranh theo năng lực Chế độ ngày phép hấp dẫn theo cấp bậc công việc, được hưởng chế độ du lịch hè Thưởng các Ngày lễ, Tết (theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ) Được tham gia các khóa đào tạo...

Comments

    Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)

    Blog tuyển dụng timviecnhanh group tim-viec-nhanh-co timviecnhanh-en

    https://www.findtalent.vn/tim-viec-nhanh-co9714en.html

    https://www.internship.edu.vn/companies/tim-viec-nhanh-24h/

    https://www.topcv.vn/cong-ty/tim-viec-nhanh/206798.html

    timviecnhanh tuyen-gap

    tuyển gấp

    Blog