Check with seller Customer service supervisor
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR Job Description: - Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude towards parents at all times. - Communicating with parents through various channels. - Responding promptly to parents' inquiries. - Acknowledging and resolving parent complaints. … More - Processing orders, forms, applications, and requests. - Communicating and coordinating with colleagues as necessary. - Knowing our products inside and out so that you can answer questions. - Keeping records of parent interactions, transactions, comments, and complaints. - Providing feedback on the efficiency of the customer service process. - Ensuring customer… More
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân viên chính thứcNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc NHÀ HÀNG AOYAMA ĐỊA CHỈ:1H MÊ LINH PHƯỜNG 19 BÌNH THẠNH Cần Tuyển gấp 5bạn nhân viên phục vụ (Nam-Nữ) Sinh viên - ️ Ưu tiên sinh viên ,Nữ ️ PARTIME TIME Thời gian làm việc: Từ thứ 3-chủ nhật Được Off thứ 2 hàng tuần … More 16h30-22h00...
-
Nhân Viên Kỹ Thuật Sửa Chữa BếpNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Biết đọc layout, bảng vẽ để lắp đặt thiết bị. - Tư vấn công năng thiết bị cho bộ phận phụ trách. - Kết hợp với các bộ phận khác kiểm tra, sửa chữa bảo dưỡng thiết bị theo kế hoạch và khi có yêu cầu. - Thi công, lắp đặt, sửa chữa, bả...
-
NHÂN VIÊN LỄ TÂN CÔNG TYNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Giao tiếp, tiếp nhận và giải quyết các thắc mắc, khiếu nại của khách hàng trong thẩm quyền cho phép. - Tiếp đón khách hàng - Phát khăn, phát nước cho khách hàng - Trực tổng đài điện thoại: Xử lý các cuộc gọi đến, văn bản/fax đến/đi ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)