Check with seller Customer Service Advisor, Frontline
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment insurance) during interaction with customer Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers Accept and register bookings for DHL services Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff Quyền lợi được hưởng Global certified training and a professional coaching & feedback culture Respect and Results culture Strong career support & lots of opportunities in an international environment. Multifarious benefit programs Multifarious engagement activities under “Best Day Everyday Everyday” our Health & Well being program Yêu cầu kỹ năng Ability to work in shift Expected Educational Qualifications:College or University Degree (preferable)or Diploma Expected years of experience: (Minimum):2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable) Telephone skills (excellent) Typing skills (at least 30 wpm preferable) Experience working in teams Technical Skills (Telephone and Order Booking systems preferable) Negotiation and interpersonal skills (excellent) Communication skills - spoken and written (excellent) Conflict resolution skills (excellent) English skills – verbal and written (good)
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Chuyên Viên Pháp Lý Và Hợp ĐồngNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Soạn thảo, cùng Sales đàm phán ký kết hợp đồng thương mại và hợp đồng xây dựng. - Giám sát, theo dõi tiến trình ký kết hợp đồng, phụ lục hợp đồng. - Tham gia rà soát hồ sơ đấu thầu và cảnh báo điều khoản thương mại. - Nghiên cứu, cậ...
-
Chuyên Viên Cao Cấp Kiểm Soát Nội BộNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Rà soát các quy định, quy trình của Công ty và các Đơn vị (Đơn vị : chịu sự quản lý và điều hành của BOD, là các nhà máy, bộ phận, phòng, ban, tổ, đội, đơn vị trực thuộc Công ty), nắm rõ mục tiêu kiểm soát, nhận diện, đánh giá rủi r...
-
Cộng Tác Viên Tuyển Dụng Nhân SựNhân viên Chuyên viên - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc Tuyển dụng nhân sự cho công ty Hợp tác mở rộng mạng lưới kinh doanh Có cơ hội hợp tác phát triển dài lâu và chuyển thành nhân viên chính thức Quyền lợi được hưởng Chế độ đào tạo toàn diện Thời gian làm việc linh hoạt Thu nhập minh bạ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)