Check with seller Complaint Handling Executive
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Mô tả công việc Handle complaint and request of customer through various channels such as: HO/Branch/RO/SIP, Call-center, Website, Email, etc.); To promote and assess suggestions for improvement in Customer Service Unit; Support internal departments relating to customer service/ complaint; To implement and achieve the service goals, increase repair and customer's care quality, service loyalty; Build, apply and regularly improve the complaints handling processes; Build/ improve the system for providing better customer service quality to internal and external customers; Measure the customer’s satisfaction periodically; Conduct the training of customer complaints handling processes and necessary soft-skills to the company staffs; Prepare the materials, internal and external reporting on complaints; Others tasks will be assigned by Customer service supervisor, Business Operation Manger. Quyền lợi được hưởng Chế độ bảo hiểm Phụ cấp Chế độ thưởng Tăng lương Nghỉ phép năm Yêu cầu kỹ năng Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed; Excellent written and verbal communication, organizing, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving; Strong in listening and direct communication skills with customer; Ability to work under pressure and have willing attitude; Have professional gesture in accordance with Customer service. Logical thinking and good analyzing skills; Well understanding about Customer behavior in banking & finance industry.
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
UX/UI DesignerNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - UI / UX, v.v. và làm mọi thứ từ wireframe đến thiết kế trang. - Hiểu các yêu cầu và thiết kế trang web / ứng dụng. - Thiết kế logo và banner. - Chạy html và CSS. - Thiết kế đăng hình ảnh đăng trên SNS. - Chi tiết trao đổi khi phỏng ...
-
Nhân Viên Vẽ Shop DrawingNhân viên Chuyên viên - (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc 1. Thực hiện vẽ Shop Drawing, biện pháp thi công. 2. Cung cấp bản vẽ thay đổi, kết hợp với Ban chỉ huy công trường để đáp ứng các yêu cầu thi công 3. Kiểm tra và tính toán khối lượng các hạng mục thi công 4. Các công việc khác theo sự...
-
[HCM, Long An, Quy Nhơn] Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm Tại Ngân Hàng SCBNhân viên Chuyên viên - Tân Phú (Hồ Chí Minh) - 09/03/2023 Check with seller
Mô tả công việc - Vị trí thuộc kênh hợp tác giữa tập đoàn bảo hiểm nhân thọ Manulife và ngân hàng SCB (TMCP Sài Gòn). - Giới thiệu, tư vấn cho khách hàng về kế hoạch tài chính, giải pháp và các chương trình bảo hiểm của Manulife. - Độc quyền khai thá...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)